УПРАВЛІННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ПРАЦЮЄ У РЕЖИМІ ВОЄННОГО СТАНУ, КООРДИНУЄ РОБОТУ ЛІКАРЕНЬ МІСТА ТА НАДАЄ ІНФОРМАЦІЮ НАСЕЛЕННЮ ЩОДО ПОРЯДКУ ТА ПРАВИЛ НАДАННЯ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ

НА САЙТІ, У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ (FACEBOOK, TELEGRAM), ПУБЛІКУЄТЬСЯ ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО НАДАННЯ НЕВІДКЛАДНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПІД ЧАС БОЙОВИХ ДІЙ ТА ОБСТРІЛІВ, ЯКА РЕКОМЕНДОВАНА ДЛЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ

Від початку повномасштабної війни, розв’язаної російською федерацією, багато українців змушені були залишити свої домівки та змінити місце проживання, через що втратили зв’язок із сімейними лікарями.

Під час воєнного стану, щоб отримати первинну медичну допомогу в іншому місті, достатньо звернутися до найближчої амбулаторії або центру первинної медико-санітарної допомоги (ЦПМСД м. Миколаєва). Нову декларацію для цього укладати не потрібно. 

Послуги, передбачені Програмою медичних гарантій, будуть безоплатними, як і раніше. 

Наприклад, безоплатно можна отримати огляд і консультацію лікаря первинної медичної допомоги, зробити аналіз крові чи кардіограму, пройти вакцинацію, передбачену Національним календарем щеплень, отримати рецепти за програмою «Доступні ліки» чи направлення до вузьких спеціалістів тощо.

Якщо ж ви маєте бажання укласти нову декларацію, процедура залишилася такою самою, як і до війни.

Для цього з собою потрібно мати:

·     👉оригінал паспорта або іншого документа, що посвідчує особу пацієнта та/або його законного представника. Якщо паспорт втрачений, Державна міграційна служба роз’яснює, що треба зробити для його відновлення;

·    👉оригінал реєстраційного номера облікової картки платника податків;

·     👉свідоцтво про народження дитини, якщо укладаєте декларацію для дитини.

Лікар заповнює декларацію в електронній формі та обов'язково має її роздрукувати, щоб пацієнт перевірив дані. Якщо декларація не містить помилок, необхідно підписати два примірники. Один примірник залишається пацієнтові, інший – у медичному закладі.

При цьому, де б пацієнт не обирав лікаря – у державній лікарні, приватному центрі чи серед ФОП – порядок заповнення та подання декларації буде однаковий.

Звертаємо увагу, що під час укладання нової декларації стара анулюється автоматично.

Обирати лікаря та підписувати з ним декларацію можна необмежену кількість разів.

Проте, якщо є можливість підтримувати зв’язок зі своїм лікарем дистанційно, то телефоном чи в месенджері також можна отримати консультацію, рецепт за програмою «Доступні ліки» чи електронне направлення.

Центри первинної медико-санітарної допомоги м. Миколаєва 

 

Чи можна змінити номер телефону в декларації?

Якщо у пацієнта змінився номер телефону, інформацію про це обов’язково потрібно оновити, адже правильно зазначений номер телефону – це не просто можливість для лікаря підтримувати з вами постійний зв’язок, саме на вказаний в декларації номер приходить, наприклад, СМС з номером рецепту і кодом підтвердження на «доступні ліки» або номер електронного направлення.

Для цього необхідно звернутися до лікаря, з яким підписана декларація, з проханням внести зміни.

Якщо ж ви, з якихось причин, повністю втратили доступ до вказаного в декларації номеру телефону і не маєте, відповідно, можливості отримувати на нього смс з кодом підтвердження та проходити аутентификацію, то  змінити номер можна через електронну форму на сайті Національної служби здоровʼя України (НСЗУ) у розділі «Громадянам».

Щоб подати запит, потрібно вказати прізвище, ім’я та по батькові, дату народження, ідентифікаційний номер, документ, що посвідчує особу, його серію та номер. А також накласти кваліфікований електронний підпис  (отримати його можна у Державній фіскальній службі, Казначействі, Приватбанку, у платних надавачів електронних довірчих послуг тощо).

За цим запитом пацієнта НСЗУ змінює налаштування, і з’являється можливість оновити номер телефону.

Щоб перевірити статус поданого запиту, використовуйте сервіс «Перевірка стану запиту» на сайті НСЗУ.

Там потрібно ввести реєстраційний номер запиту. Збережіть його після подачі запиту.

Після того, як запит буде виконаний і метод аутентифікації, тобто попередній номер телефону анулюється, зверніться до лікаря, з яким уклали декларацію, й оновіть свій номер телефону.

Детальніша інформаціяна  сайті МОЗ України https://bit.ly/3PEFsdd