Порядок оформлення в закладах охорони здоров’я документів на отримання державної соціальної допомоги на дитину з інвалідністю:
1. Звернутися до сімейного лікаря чи педіатра, якого Ви обрали та уклали Декларацію.
Якщо Ви не обрали лікаря дитині заздалегідь, - зробіть це в одному із центрів первинної медико-санітарної допомоги за своїм вибором. Місце реєстрації дитини не має значення для укладання декларації з обраним лікарем.
2. Після огляду та відповідного обстеження дитина буде направлена на засідання лікарсько-консультативної комісії (ЛКК) закладу охорони здоров’я.
3. Висновок з рішенням ЛКК направляють до районного управління соціальних виплат та компенсацій, в якому буде проведена процедура оформлення необхідних документів на отримання соціальної допомоги.
4. Впродовж 1 місяця (максимальний термін) дитині буде складена «Індивідуальна програма реабілітації» згідно якої дитина отримуватиме різні реабілітаційні заходи: медичні, освітні, соціальні, засоби технічної реабілітації, вироби медичного призначення, санаторно-курортне лікування та інше. За необхідносте вона може коригуватися.
З усіх медичних питань що виникають, Ви можете звертатися:
1. До обраного лікаря, який надає первинну медичну допомогу (педіатр, сімейний лікар).
2. До керівництва закладу охорони здоров’я.
3. До відділу звернень та скарг УОЗ ММР за телефоном 37-11-63.