УПРАВЛІННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ПРАЦЮЄ У РЕЖИМІ ВОЄННОГО СТАНУ, КООРДИНУЄ РОБОТУ ЛІКАРЕНЬ МІСТА ТА НАДАЄ ІНФОРМАЦІЮ НАСЕЛЕННЮ ЩОДО ПОРЯДКУ ТА ПРАВИЛ НАДАННЯ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ

НА САЙТІ, У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ (FACEBOOK), ПУБЛІКУЄТЬСЯ ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО НАДАННЯ НЕВІДКЛАДНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПІД ЧАС БОЙОВИХ ДІЙ ТА ОБСТРІЛІВ, ЯКА РЕКОМЕНДОВАНА ДЛЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ

Щоб отримати "Доступні ліки" потрібно звернутися до свого лікаря, він випише електронний або паперовий рецепт. Потім – піти в аптеку, яка бере участь у програмі.
 
Роз’яснюємо алгоритм дій пацієнта, який прийшов в аптеку по «Доступні ліки».
 
Щоб отримати «Доступні ліки», потрібно повідомити працівникові аптеки 16-значний номер рецепта будь-яким доступним для вас шляхом: продиктувати усно, надати роздруковану інформаційну пам’ятку, надати записку із виписаним на неї номером рецепта, показати увімкнений екран свого телефону з відкритим смс-повідомленням тощо.
Фармацевт пропонує пацієнту наявні лікарські засоби на вибір – спочатку безоплатні, а потім з доплатою.
Далі пацієнту потрібно переконатись:
- чи є в наявності саме те торговельне найменування лікарського засобу і виробництва, яке бажає отримати пацієнт?
- чи кількість лікарського засобу запропонована в повному обсязі?
- чи буде доплата за обраний лікарський засіб і в якому розмірі?
- якщо так, чи згоден пацієнт доплачувати таку суму?
 
Якщо відповідь на одне або декілька запитань наведених вище «ні», то пацієнт не повинен називати або показувати фармацевту 4-значний код підтвердження.
 
У разі, якщо пацієнта все влаштовує, він називає код підтвердження, якщо необхідно, здійснює доплату, а фармацевтичний працівник накладає електронний підпис. Все, рецепт погашено. Після цього пацієнт отримує призначені ліки.
Якщо у даній аптеці немає саме того лікарського засобу, пацієнт не називає код підтвердження рецепта, і має змогу звернутися до і будь-якої іншої аптеки з “Доступними ліками”. Впізнати таку аптеку можна за відповідною наліпкою на дверях. Також розташування аптеки підкаже оператор контакт-центру НСЗУ. Дзвонити - за номером 16-77 Всі дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безоплатні. Оператори контакт-центру відповідають на дзвінки з 9:00 до 18:00 В інший час спрацьовує автовідповідач і на більшість питань відповіді надаються в автоматичному режимі.