УПРАВЛІННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ПРАЦЮЄ У РЕЖИМІ ВОЄННОГО СТАНУ, КООРДИНУЄ РОБОТУ ЛІКАРЕНЬ МІСТА ТА НАДАЄ ІНФОРМАЦІЮ НАСЕЛЕННЮ ЩОДО ПОРЯДКУ ТА ПРАВИЛ НАДАННЯ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ

НА САЙТІ, У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ (FACEBOOK, TELEGRAM), ПУБЛІКУЄТЬСЯ ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО НАДАННЯ НЕВІДКЛАДНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПІД ЧАС БОЙОВИХ ДІЙ ТА ОБСТРІЛІВ, ЯКА РЕКОМЕНДОВАНА ДЛЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ

13.01.2022 відбувся тренінг для медичних працівників (реєстраторів, адміністраторів, консультанти) закладів охорони здоров’я м. Миколаєва за темою «КОМУНІКАТИВНА КУЛЬТУРА В МЕДИЧНОМУ ЗАКЛАДІ». На тренінгу була присутня начальник УОЗ ММР Ірина Шамрай, яка у вступному слові розповіла про досягнення галузі охорони здоров’я м.Миколаєва у 2021 році та наголосила, що у сучасних умовах, задля конкурентоспроможності на ринку праці, висококваліфікований фахівець повинен досконало володіти комунікативними навичками. 

Ефективна комунікація в медициному закладі має багато переваг - підвищення якості надання медичних послуг, задоволеності пацієнтів, краща прихильність до лікування, зменшення кількості скарг, звернень чи прохань.

Медичні працівники, які здатні знаходити підхід та порозуміння з пацієнтами, своєчасно виявляти та ефективно реагувати на емоційні прояви співрозмовника, добре володіють навичками комунікації, є більш успішними фахівцями, менше страждають від професійного вигорання, мають позитивні показники у роботі. 

Тренінг підготувала та провела спеціаліст по роботі зі зверненнями громадян УОЗ ММР Аліна Тимофійшина. Мета програми для учасників:

-  Ознайомитись з основними принципами етики та деонтології;

-  Розкрити вплив корпоративної етики на діяльність медичних працівників;

-  Сутність комунікативної культури під час надання медичних послуг;

-  Конституційне право громадян на звернення до органів влади;

-  Отримати практичні комунікативні навички;

-  Вирішення ситуативних задач.