13.01.2022 відбувся тренінг для медичних працівників (реєстраторів, адміністраторів, консультанти) закладів охорони здоров’я м. Миколаєва за темою «КОМУНІКАТИВНА КУЛЬТУРА В МЕДИЧНОМУ ЗАКЛАДІ». На тренінгу була присутня начальник УОЗ ММР Ірина Шамрай, яка у вступному слові розповіла про досягнення галузі охорони здоров’я м.Миколаєва у 2021 році та наголосила, що у сучасних умовах, задля конкурентоспроможності на ринку праці, висококваліфікований фахівець повинен досконало володіти комунікативними навичками.
Ефективна комунікація в медициному закладі має багато переваг - підвищення якості надання медичних послуг, задоволеності пацієнтів, краща прихильність до лікування, зменшення кількості скарг, звернень чи прохань.
Медичні працівники, які здатні знаходити підхід та порозуміння з пацієнтами, своєчасно виявляти та ефективно реагувати на емоційні прояви співрозмовника, добре володіють навичками комунікації, є більш успішними фахівцями, менше страждають від професійного вигорання, мають позитивні показники у роботі.
Тренінг підготувала та провела спеціаліст по роботі зі зверненнями громадян УОЗ ММР Аліна Тимофійшина. Мета програми для учасників:
- Ознайомитись з основними принципами етики та деонтології;
- Розкрити вплив корпоративної етики на діяльність медичних працівників;
- Сутність комунікативної культури під час надання медичних послуг;
- Конституційне право громадян на звернення до органів влади;
- Отримати практичні комунікативні навички;
- Вирішення ситуативних задач.