УПРАВЛІННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ПРАЦЮЄ У РЕЖИМІ ВОЄННОГО СТАНУ, КООРДИНУЄ РОБОТУ ЛІКАРЕНЬ МІСТА ТА НАДАЄ ІНФОРМАЦІЮ НАСЕЛЕННЮ ЩОДО ПОРЯДКУ ТА ПРАВИЛ НАДАННЯ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ

НА САЙТІ, У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ (FACEBOOK), ПУБЛІКУЄТЬСЯ ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО НАДАННЯ НЕВІДКЛАДНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПІД ЧАС БОЙОВИХ ДІЙ ТА ОБСТРІЛІВ, ЯКА РЕКОМЕНДОВАНА ДЛЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ

588615273 2063846634426468 6113474994273857877 n27 листопада на базі Миколаївського базового медичного фахового коледжу відбулась конфереція для заступників медичних директорів з медсестринства для головних медичних сестер медичних закладів міста Миколаєва та області, присвячена питанням профілактики інфекцій та інфекційного контролю в закладах охорони здоров’я.
З вітальним словом до присутніх звернулася начальник відділу по охороні материнства та дитинства управління охорони здоров’я ММР Людмила Чинякова.
Спікери конференції Людмила Катреча, керівник Асоціації «Служба організації інфекційного контролю», та Євген Сухарєв, засновник «Київської школи клінінгу», висвітлили актуальні питання, що стосуються управління відходами, наказ МОЗ №1827, а також впровадження професійного медичного клінінгу у закладах охорони здоровʼя.
Серед лекторів також доповідали фахівці Служби організації інфекційного контролю, які приділили увагу питанням щодо створення системи гігієни в закладі охорони здоров’я та змінам 2025 року, впровадження заходів з профілактики та контролю інфекцій для підвищення безпеки пацієнтів, а також репроцесингу виробів медичного призначення – наказ МОЗ №1212.
Підвела підсумки з обговоренням проблемних питань Надія Шульгіна, голова Асоціації медичних сестер Миколаївської області, яка підкреслила важливість проведеного заходу, який є професійним майданчиком для діалогу, підвищення кваліфікації, обміну досвідом та зміцнення медсестринської спільноти. Вона побажала всім присутнім постійного розвитку, нових звершень і досягнень.
590653368 2063846731093125 3542433321604307342 n590701470 2063847097759755 7470518679752969754 n591738641 2063847094426422 3431978777645813201 n