Національна служба здоров'я України разом із Міністерством охорони здоров'я та Міністерство цифрової трансформації запустили новий спосіб інформування пацієнтів – через push-сповіщення у застосунку Дія.
Тепер важливі повідомлення від електронної системи охорони здоров’я (ЕСОЗ) про е-Рецепт на ліки та е-Направлення на послуги ви отримаєте там, де вже користуєтеся держпослугами.
Якщо у вас немає Дії або повідомлення не вдалося доставити – воно надійде у Viber. А якщо і Viber не встановлений – ви отримаєте СМС, як і раніше.
Як це працює?
Якщо у вас є застосунок Дія і ви авторизовані – нічого додатково робити не потрібно. Сповіщення автоматично надійде у Дію;
Якщо доставити повідомлення в Дію не вдалося – воно надходить у Viber;
Якщо Viber немає на телефоні – ви отримаєте SMS, як і раніше;
Якщо у вас немає телефону – ви як і раніше отримаєте паперову памʼятку.
На першому етапі у Дію надходитимуть сповіщення про:
🔹створення е-Рецепта (з номером і кодом погашення);
🔹скасування е-Рецепта;
🔹створення е-Направлення (з номером е-направлення);
🔹створення плану лікування.
Це водночас зручно для пацієнта, забезпечує надійну доставку сповіщень та скорочує витрати на інформування!