УПРАВЛІННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ПРАЦЮЄ У РЕЖИМІ ВОЄННОГО СТАНУ, КООРДИНУЄ РОБОТУ ЛІКАРЕНЬ МІСТА ТА НАДАЄ ІНФОРМАЦІЮ НАСЕЛЕННЮ ЩОДО ПОРЯДКУ ТА ПРАВИЛ НАДАННЯ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ

НА САЙТІ, У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ (FACEBOOK), ПУБЛІКУЄТЬСЯ ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО НАДАННЯ НЕВІДКЛАДНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПІД ЧАС БОЙОВИХ ДІЙ ТА ОБСТРІЛІВ, ЯКА РЕКОМЕНДОВАНА ДЛЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ

546165900 3773190692813027 5174238138371541423 nНаціональна служба здоров'я України разом із Міністерством охорони здоров'я та Міністерство цифрової трансформації запустили новий спосіб інформування пацієнтів – через  push-сповіщення у застосунку Дія.

Тепер важливі повідомлення від електронної системи охорони здоров’я (ЕСОЗ) про е-Рецепт на ліки та е-Направлення на послуги ви отримаєте там, де вже користуєтеся держпослугами.

Якщо у вас немає Дії або повідомлення не вдалося доставити – воно надійде у Viber. А якщо і Viber не встановлений – ви отримаєте СМС, як і раніше.

Як це працює?

Якщо у вас є застосунок Дія і ви авторизовані – нічого додатково робити не потрібно. Сповіщення автоматично надійде у Дію;

Якщо доставити повідомлення в Дію не вдалося – воно надходить у Viber;

Якщо Viber немає на телефоні – ви отримаєте SMS, як і раніше;

Якщо у вас немає телефону – ви як і раніше отримаєте паперову памʼятку.

На першому етапі у Дію надходитимуть сповіщення про:

🔹створення е-Рецепта (з номером і кодом погашення);

🔹скасування е-Рецепта;

🔹створення е-Направлення (з номером е-направлення);

🔹створення плану лікування.

Це водночас зручно для пацієнта, забезпечує надійну доставку сповіщень та скорочує витрати на інформування!